Alle våre studentboligområder har en eller flere trivselsverter. Trivselsvertene er ansatt av SSN for å være bindeleddet mellom beboerne våre og oss.
Akkurat som deg, er trivselsverten student og bor i studentbolig på samme campus som deg. Men i tillegg til dette, er altså trivselsverten ansatt av SSN for å skape trivsel og sørge for at bomiljøet er godt i studentboligen din. Trivselsverten har også en rekke andre oppgaver:
Når du flytter inn har trivselsverten ansvar for å ønske deg velkommen og gi deg informasjon om de tingene du trenger å vite som nyinnflyttet.
Trivselsverten skal bistå deg som er beboer med ting som angår trivsel, veilede ved uenigheter og utføre enkle praktiske arbeidsoppgaver. I konflikter/uenighet mellom beboere kan trivselsverten kontakte SSN for bistand.
Tar initiativ til trivselstiltak i boligene, slik som felles middag, tur, spillkveld osv.
Vil du booke fellesrom? Trivselsverten kan hjelpe deg :)
De ulike studentboligene våre har egne grupper på Facebook som trivselsvertene er ansvarlige for. Søk etter din studentbolig på Facebook og bli medlem!
Utenfor vaktmesternes arbeidstid kan du kontakte trivselsverten dersom du trenger batteri til brannvarsler, hybeldør med kortleser eller lyspærer til fellesarealer.
Om du har låst deg ute, kan du kontakte din trivselsvert for innlåsing i tidsrommet klokken 15.00-22.00 (tjenesten etterfaktureres, se Prislisten for gjeldende pris).
Les mer om hva du kan foreta deg om du låser deg ute fra hybelen.
Trivselsvertene følges opp av SSNs avdeling for Helsefremmende og forebyggende arbeid. Denne avdelingen har dessuten en rådgiver/koordinator for studentrelasjoner på hver campus som også kan kontaktes direkte av alle studenter på campusen.
Kontaktinformasjon til din trivselsvert finnes på Min side under Mitt leieforhold.
Tidligere lå kontaktinformasjonen til trivselsvertene åpent, men nå må du altså logge inn på Min side. Mange trivselverter henger dessuten opp informasjon på tavlene i boligene med kontaktinfo.